Ceas

17 mai 2010

Vremea... la un pas de ci(n)stita


Buna,



Nu stiu cume la tine acolo, dar la mine aici e o atmosfera “hibernala de iarna”: citat din cameraman TVR la emisiuni ecumenice. (prietenii stiu de ce)

Dupa cateva zile de o canicula torida… si 2 zile de amenintari portocalii sau galbene… se pare ca ne-a izbit frigul.
Aseara in Bucuresti se simtea un iz de zapada tropicala…si o adiere suava ca viforul siberian, dar totul a culminat cu frigul de azi dimineata.

Bai nu stiu cum e la tine acolo,dar la mine se intampla ceva ciudat, eu sunt cam necredincios din fire.

Pai azi dimineata ceasul imi comunica ora de trezire in mod amical, imi fac tabietul si inainte de a ma deplasa in directia intitolate generic “la munca” dau un ochi pe geam.
Orele 8:10, imediat dupa ce Razvan se (re)producea a la AC/DC, ma indrept spre geam sa admir vremea, din superstitie, nu deschid niciodata geamul dimineata, a se citi lene.
Si era o urma de soare, nici picior de adiere sau humans… si asa am decis ca e o vreme buna de asortat tricou rosu, cu pantaloni verzi … asta pana am iesit afara si am simtit cum organul intitulat creier… imi transmite mesaje in codul morse… foci… pinguini si alte animale artice.

Si zicea ce va de genul:

-... .- .. --..-- / .-. . -.. ..- ... ..- .-.. . / -- . -. - .- .-.. --..-- / - .-. . -.-. .. / -.. .-. .- -.-. ..- / .. -. / -.-. .- ... .- / ... .. / .--. ..- -. . / -.-. . ...- .- / .--. . / - .. -. . --..-- / -.-. .- / .--. .- -. .- / .. -. / -.-. --- .-.. - ..- .-.. / ... - .-. .- --.. .. .. / - . / -... ..- ... . ... - . / .--. -. . ..- -- --- -. .. .- .-.-.- .-.-.- .-.-.- / ... .. / ... .- / -- --- .-. / . ..- / -.. .- -.-. .- / -- .. ... -.-. / ...- .-. . ..- -. / .- -. - .. -.-. --- .-. .--. / .--. . -. - .-. ..- / - .. -. .

Traducere:

bai, redusule mental, treci dracu in casa si pune ceva pe tine, ca pana in coltul strazii te buseste pneumonia... si sa mor eu daca misc vreun anticorp pentru tine.

Daca nu crezi… verifica aici.

Momentan mi-am revenit dupa frigul indurap pe drumul de costisa ce duce la … servici’, si ma pregatesc pentru drumul oaselor … ce duce acasa.

Pana ajung la domiciliu… astept comentarii la melodie… eu sunt atat de sidefat, siderat, impresionat…si mai ales… futut intelectual si auditiv… daca cum sunt un tip altruis… ti-am dat si tie sa asculti.

Bafta,

3 comentarii:

Deus ex Machina spunea...

Mi s-a facut dor de Romica si de harta lui !

In alta ordine de idei, am simtit si eu frumoasa vara siberiana aseara, la concert(ul vietii mele, as putea adauga, "cangurii" au fost EX-CEP-TI-O-NALI), cand nu ma puteam bucura de muzica fiindca il vedeam pe Angus doar in pantaloni scurti si ma luau grijile ca raceste. Dar am uitat ca omul e zeu, venise si se pregatea sa ROCK, asa ca, precum ceilalti 59,999 de fericiti, l-am salutat ! Si te salut si pe tine, Cristianski.

Cristina spunea...

Bine, cum voi sunteti blagosloviti cu mai multe..."creere", ma intreb care-i ala care vorbeste asa de bine morse.

Daniela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.