Ceas

24 mai 2010

Jucam la dublu

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Umblam, ca nebunu, pe meleagurile internetului... si ratacind ratacitor am ajuns pe cocalari.com

Si mi-am adus aminte, ca acu vreo 2 ani pe cand inca eram novice in ale sofatului, eram cu masina pe langa cimitirul Bellu, cand deodata iese pe poarta cimitirului o dubita Kia cu numar de inmatriculare IS XX HEL...

Am zis ca s-a petrecut ceva dubios, daca au fugit dracii din cimitir... dar in timp ce depaseam masina, ros de curiozitate am aruncat un ochi in masina iadului... si sa vezi minune... pe locurile din fata erau doi "taici" si in spate un sobor de "maici".

Dupa ce am vazut poza de pe cocalari... am inteles ca oamenii Domnului joaca la doua capete... de penis.

Pana data viitoare... cand ...

Bafta,

5 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

Si din masina sa se auda in blana .. AC/DC - Highway to Hell :)))

Cristian Roman spunea...

Ar fi mers mai bine un Rammstein.
Scuze inca odata pentru DT.

Oanna_izzy spunea...

nu-ti face probleme... I'm a big girl now :) I can take care of me :)) I hope :))))

Cristian Roman spunea...

Ideea e ca ... am sentimantul ala ca daca pe mine ma lasa rece ce spune o persoana ... ajunge sa se razbune pe cei din jur.
Patesc asta, al dracu de des.

Anonim spunea...

Eu zic ca cei cu nr GOD(foarte credinciosi de altfel) sunt in cautarea celor cu Hel :D si poate vor sa-si faca putina reclama cu ajutorul acelui site mai sus mentionat :D nu de alta dar sa stie Scaraoschi ca este cineva pe urmele lui :)):))