Ceas

27 mai 2010

Vise tata ... vise

Buna,


Cum ar fi sa am o zi perfecta?
Greu de spus… mai ales ca duc o mare lupta interiora…



Asculta mai multe audio Muzica


Pai ca sa incep haotic asa cum te-am obisnuit, am o mare dilema, or fi semnele imbatranirii sau dracu stie ce anume ca eu chiar nu pot sa imi dau seama.

Azi dimineata, contrar rutinei mele, ma trezesc cu o mare pofta de stat si lenevit la orizontala, sa admir peretele meu alb si sa ascult vrabiile cum vrabiesc… sa imi beau cafeaua la ora 10, sa fumez o tigara cu aceeasi sete cu care un copil manaca o inghetata… sa deschid geamul si sa vad cand marea cand muntele, narile sa imi fie invadate cand de aerul sarat de la 2 Mai sau de cel puternic ozonificat de la Curmatura.

As da orice sa ma trezesc fara durera de oase care ma bantuie de prin noiembrie, fara febra musculara, fara sa imi scurtcircuiteze gandurile fotbalul american, sau tot felul de antrenamente specifice pentru postul de Corner Back…

Altfel spus o zi perfecta ar fi cam asa:

Temperatura ambentala pe la 18 grade, soarele care imi incalzaste sangele viperin si ma provoaca la viata, vantul care suiera printre copaci, si multa liniste.
O omleta aburinda cu o salata de rosii cu branza si mult ulei, un bardac de cafea si o tigara toate servite pe o veranda cu vedere la un hau care este ingradit de versanti impauriti.
Dupa care din cel mai mare egoism sa il trezesc, ca de obicei, pe Andrei sa trag de el si la propriu si la figurat, sa termine mai repede ca vreau sa ma sui la mama dracu pe creasta… sa fiu eu, el si un vultur care ne da tarcoale tot atat de hamesit ca si noi.
Sa coboram in adierea brizei de seara, sa ma astepti tu sa imi spui cat de importanta este aceasta victorie in marele razboi al sedentarismului…
Sa mancam ciuperci culese de o babuta de peste deal, sa bem un vin si sa asteptam sa cada noaptea pentru a sta in jurul unui foc micut la lumina caruia sa ne depanam amintirile, sa se lase frigul si sa plecati toti. Sa raman acolo in linistea intrerupta doar de cate un lemn care torosneste in foc si sa admir cerul… sa ma mint ca as putea deveni astrolog si sa imi dau dreptate ca tot ce am spus s-a adeverit.

Sa ma ridic si sa ma indrept spre cabana, unde … si acum ca sa termin apoteosi… odata intrat in camera te gasesc sforaind de sar giurgiuvelele.

Pana data viitoare… cand

Un comentariu:

Cristina spunea...

Parca citesc un "roman" de Cosbuc...