Ceas

5 mai 2010

Profa de sex... de unu' singur

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

In periplul meu pe valurile internetului am descoperit cea mai stire...
Ce Bi-anca lu Bote, ce tatele lu nevasta lu Var-ciu... stire, ba, tata:

Ghid pentru femeile proaste care prezinta mari sanse sa devina batute

Cum le stie Laura ... ca un om mare...
Daca nu ma sfatuia EA... Femeia... nu stiam cum sa intretin o relatie... sau ce ma determina sa fug dintr-una....
Mare om... si mai mare caracter... oricum dupa cum se prezinta cred ca e idol(a) femeilor batute.

-Eu unu as vrea sa fiu sunat de 1000 de ori... daca nu vreau sa raspund... nu raspund.
-SMS-uri poti sa trimiti cate vrei... nu prea le citesc.
-De controlat telefonul... poate sa il controleze... am cel mai prost telefon, nu retine numerele apelate si nici mesajele trimise sau primite.
-De cautat in buzunare poate sa caute cat vrea... si daca gaseste ceva... propun sa imi dea si mie procent... doar sunt pantalonii mei.
-Singurul lucru pe care nu as vrea sa il faca ... e sa se comporte ca o sora... eu am frate... si ma cam bat cu el... sora nu am, nu am avut si nici nu voi avea... dar in orice caz... nu cred ca as avea relatii sexuate cu sora-mea comportamentala :P

Pana data viitoare... cand astept un ghid pentru barbati din partea lu Dudu Still ... Steel
Bafta,

3 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

Am citit si eu mizeria scrisa de ea. Fata asta scrie cum sa nu fii o pitipoanca proasta! si e logic sa scrie asa ceva in Libertatea.

Oanna_izzy spunea...

este ok! nu zic mai mult... intelegi tu! si eu sunt munteanca iute la manie deci inteleg f bine

Anonim spunea...

Frank and explicit - that is the right line to take when you wish to conceal your own mind and confuse the minds of others.