Ceas

20 aprilie 2010

Buna,

Asculta asta:


Asculta mai multe audio Haioase


Prea multe subiecte si prea putin creier ca sa le dezvolt pe toate.
Dupa ce m-a futut la cerebel (ala de la SIMPLU) norul de cenusa dispare… si reapare… ca a dracului planeta se roteste, unde mai pui ca vulcanul pulii inca mai flatuleaza.
Aflu de la Bobo ca Neuronu are postul asta, imi aduc aminte de o stire din Libertatea
unde mai pui ca de 1 saptamana seful meu macaronar mancator de broaste si posesor al unui vocabular de il dor mainile… ma intampina cu o veste melo-dramatica ...“Nu pot sa plec acasa”... pai “Palalalila, te duce eu, numai pleacaaaaaa, pleaca odataaaaa!”
Ma rog ma resemnez… azi dimineata… minune… era tot aici… banii nu au intrat… ii astept de 2 saptamani, ploua prin norul de cenusa, ma simt iradiat.
Azi dimineata mi-am petrecut 2 ore si 25 de minute in trafic… pentru ca muistu ala de sofer nu a vrut sa apese un cacat de buton sa coboare lumea... partea proasta ... am intarziat... partea buna ... ma-sa este satisfacuta ... pe deplin ... de cel putin 70 de madulare care au capatat o pozitie falnica in fata rasului sarcastic al soferului de tractor.

Anunt umanitar... caut tara fara manelisti sau idei manelistice, dornica de asimilare a unui specimen de bolnav psihic cu rare momente de luciditate... ma declar, aproape nul... kilometri reali, clima musonica si cauciucuri de vara...

Rog seriozitate,

Mai am o nelamurire, as dori sa stiu care dintre melodiile de mai jos, are versuri mai inteligente:

1.
Asculta mai multe audio Muzica

2.
Asculta mai multe audio Muzica

Pana data viitoare...

Bafta,

3 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

Eu zic sa-ti faci propria tara:)). Sau daca nu ai timp, iti dau viza pt a mea :).

Cristian Roman spunea...

:))... spune care melodie are versuri mai bune... pun la cale un cenaclu... si nu stiu care sa fie imnul =))

Oanna_izzy spunea...

nu pot sa aleg ma! E greu de ales intre asa opere de arta! Cred ca prima. Nah! Daca trebuie, trebuie. dar am ales numai pt ca aia cu biletul ma enerveaza si-mi da stari anxioase :))))