Ceas

30 aprilie 2010

Barbatii vin “dupa” Marte, femeile vin …. din delta.



Buna,


La varsta de 24 de anisori, am crezut ca le-am vazut pe toante… scuze pe toate…dar se pare ca mai am atatea de invatat, si atatea de studiat… in special in materie de biologie si etnologie.
Dupa ce am luat cunostinta de ultima intamplare din vecinatatea, auditiva… ca vecinatatea vizuala era obturata de un gard, am decis sa ma documentez in privinta a doua domenii:
  1. Evolutia dansului de la batuta moldoveneasca la batuta de capitala

  2. Evolutia limbajului la femei: de la crauit la bazait.


Se facea ca imi manifestam cel mai prost viciu posibil, momentan,… fumam la o ceasca de cafea cu niste super baclavale… asta ca sa acopar toata gama de posibile “de ce se”, cand de dupa gard se aud niste vociferari… usoare inaltari ale tonalitatii vocale ale intrelocutorilor …
Ba si nu trece mult, si femeia … ca d’aia e femeie… incepe, cu o usoara voce gajaita, sa il acuze pe ala ca e curvar, ca e impotent ca cate si mai cate…
Se aude un scaun, oarecum, tarat pe beton si ca o lovitura intempestiva de palma peste mecla donsoarei… si uite asa, individa a trecut de la comunicarea crauita la comunicarea bazaita.

Si ca totul sa se termine apoteotic… asta incepe sa planga… si sa il mai acuze de… disfunctii erectile… el ca un 3xBarbat da drumu la casetofonul productie China… si in ritm de batuta moldoveneasca … a tranformat-o pe tanti in batuta de capitala.


Pana … la viitoarele contuzii si concluzii…
Bafta,

Niciun comentariu: