Ceas

8 aprilie 2010

O gandire complexata...

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Azi am aflat ca sunt un tip complexat…
O tipa foarte inteligeta in cap,(ul) pieptului, mi-a spus:
“Ai o gandire foarte complexata!” asta in urma unei discutii academice referitoare la cazul batranului de la Craiova, ala batut pe trecere de pietoni si decedat acasa.

Aaaa, am uitat sa iti mentionez ca individa este ocupanta functiei de femeie de serviciu, nascuta si crescuta (vorba alora de la BUG Mafia) in Ferentari, nu ca are vreo legatura functia, dar pe cale de consecinta, am ajuns la concluzia ca pentru a ocupa functia de manuitoare de matura si mop nu ai nevoie de vreo studii superioare… clasei a IV –a.

Dupa ce am analizat afirmatia ei, am ajuns la concluzia ca: orice individ care are o minima cantitate de materie cenusie (nu e cazul meu, dar mai am si eu momente de revelatie), se transforma intr-un individ cu o gandire complexata.

Lucrez la locul asta de munca de putin timp, si nu cred ca am avut vreodata, cu vreunul din colegii mei, o discutie inteligenta…
Pai sa iti exemplific:

Femeia de serviciu: Cumparatoare fidela a Libertatea, Cancan, Click si Ring, ma tine zilnic la curent cu ce penis a mai fost felat si de cine.
Colega mea olteanca: Aspiratia ei suprema este sa stea in centrul bucurestiului, daca se poate infipta in borna de la Km 0.
Soferul institutiei: Nu il poti scoate sub nici o forma din lichid de parbriz, stergatoare, audi, bmw, mercedes. Tot asta este un tip foarte inteligent, vorbeste 3 limbi: italiana, engleza, franceza… in aceeasi fraza. Acelasi individ, are in schimb sarbatori personale: Intalnirea lui Dante cu Beatrice sau comemorarea Giuliettei Capulleti.

Pana una alta, gandirea mea complexata se gandeste o faca o vizita pe campiile patriei…
Ma tot gandesc de ceva vreme: “Ce dracu am facut de am dat peste astia?” … ca vorba aia totul in viata este o un flux si un reflux. Nu pot decat sa ma gandesc la faptul ca in celelalte locuri de munca… eram si eu privit ca un prost ciudat cu aspiratii marete.

Pana data viitoare … cand ma programez la o lobotomie….

Bafta,

Niciun comentariu: