Ceas

21 aprilie 2010

O sa ma mut... inCURand... la Tele7

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Sunt resemnat, însemnat si mai ales dese(m)nat...
Pai, pentru început… acum vreo luna am fost la un târg de locuinte ... ca sa vad care e pretul apartamentelor noi si cam în ce zone ... am luat ceva oferte si am împartit numere de telefon si adrese de mail, de mi-au iesit si pe ochi si pe nas.

În dimineata asta, la orele 8:45, ma suna Marian… de la xyz Real Estate… de parca ar exista si Fals Estate… dar am trecut peste asta.

- Buna ziua, sunt Marian… de la xyz Real Estate. Domnul Roman? (macar la telefon par un domn)
- Buna ziua. Da, eu sunt.
Am sunat în legatura cu apartamentul pe care ati dori sa îl cumparati ...
- ?!?!?!?!
- Am gasit o oferta atractiva, pentru dumneavoastra, aveti un moment liber?
- Da, sigur, sunt în autobuz dar continuati va rog!
- Am gasit un apartament de 3 camere într-un complex rezidential, în aproprierea Cimitirului Bellu...
- Cam cât de aproape?
- Cam 2 statii de metrou...(mai aproape de atât nu este decât orasul Giurgiu)
- Pai stiti ca…
- Domnule, este o ocazie unica… suprafata de 120 mp, doua balcoane, 2 bai, finisaje moderne, centrala termica a blocului...
- Suna interesant, cam la ce pret este?
- …la etajul 3, 2 locuri de parcare, izolat termic si fonic, si mai aveti sansa sa câstigati si un autoturism.
- (ohoo) Nu va suparati, dar la ce pret sunt toate acestea?
- Va mai pot spune ca acest complex rezidential dispune de 2 gradinite, 3 parcuri, posibilitatea de a se construi si o scoala pentru clasele 1-8, are paza non-stop, intrarea se face numai în baza unui cârd de acces...
- PRETUL...
- Va rog, sa aveti putina rabdare…, daca platiti acum 20% din contravaloare veti obtine un discount de 10%, va oferim si posibilitatea unui credit direct de la dezvoltator.
- Stiu ca sunt pisalog dar, CARE E PRETUL?
- Toate aceste facilitati si utilitati sunt la pretul de 250 de mii de euro!
- Sa îmi cada hands-free-ul din urechi...
- Si aveti multi clienti în acest moment?
- În acest moment sunteti a 3 a persoana pe care o contactam, proiectul este în faza de aprobare, iar lucrarile sunt preconizate sa înceapa în anul 2011...
- Da, sunt de acord, ma gândeam daca exista posibilitatea sa îmi spuneti mai exact unde este situat...
- Pai v-am spus… în apropierea cimitirului Bellu… la 2 statii de metrou...
- În ce directie?
- Spre sud...
- Aaaaa, pai adica spre Popesti sau unde mai exact...
- În apropiere de Metrou Berceni...
- Da, foarte aproape de Cimitirul Bellu, dar sunt probleme cu traficul, acolo...
- Dar, v-am spus ca puteti câstiga un autoturism… si veti inlatura aceasta problema.
- Pai daca e posibil sa câstig o masina… înseamna ca exista posibilitatea sa va dau si eu avansul...
- Când?
- În cursul, vietii...
- Pai, atunci, tinem legatura ...
- Da, o tinem strâns, nu as vrea sa pierd aceasta ocazie unica…
- În regula, ne auzim pe saptamâna viitoare, sa va prezint proiectul?
- As prefera undeva prin luna Mai-Septembrie... ca am un program foarte încarcat.
- Ok, revin eu cu un telefon în Iunie?
- Da, sigur... Va multumesc
- O zi buna,
- Mersi.

Si uite asa am o banuiala ca o sa câstig un apartament dupa ce îmi cumpar o masina… sau ceva de genul asta...
Sunt foarte fericit, pai la telefon sunt un domn, în ciuda vocii de manelist, sau poate asta ma face un domn.
Ma bucur ca sunt considerat un potential fraier...


Pana data viitoare... cand o sa ma mut în noul meu apartament...

Bafta,

Un comentariu:

Dan spunea...

Nu mai bine vorbesti cu vecinu' de deasupra sa-ti contruiasca el un apartament la el in apartament?