Ceas

22 aprilie 2010

De ce am venit?...

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

In ultima vreme locul de munca ma solicita la maxim, NOT, am o gramada de timp liber…
Si ce face omu’ cand are timp liber? … are cam 3 variante… bea… se gandeste… sau doarme.
De baut la munca nu pot sa beau iar de dormit nu pot sa gandesc…

Ma rog, sa trecem peste… am facut un efort si iar am cazut in depresie… prin urmare:

M-am gandit cam ce am facut eu cu viata mea…:

Pai, pentru inceput m-am nascut… foarte grea chestia asta… si pentru mine si pentru mama… la 5 Kg e greu sa te strecori printr-o gaura de un tol jumate (cred ca 3,81cm)..
Dupa am inceput sa ma perfectionez in a produce cacat… uri, la inceput la propriu.
Pe la 3 anisori m-a plasat mama la cresa, visam la tate.
La 4 ani eram la gradinita … visam la tate si incepusem sa fac cacat…uri, la figurat.
La 6 ani faceam cacaturi din ce in ce mai mari … si mai si invatam… din chestiile astea 2, unu mi-a iesit foarte bine si continui sa il fac si azi… ghici!
La 7 ani am ramas prima data corijent… la engleza...big big shit.
La 12 ani am ramas corijent la matematica…second big shit… a doua oara cand am luat bataie cu furtunul de la masina de spalat… asta se intampla numai la ocazii speciale.
La 13 ani am ramas corijent la romana si matematica… se rupsese furtunul si mama luase masina automata… de bataie nu am scapat… intre timp luase aspirator … teava de la aspirator doare mai tare… dupa ce m-a batut, mama iar a inceput sa dea cu matura.
La 14 ani intru la liceu… profil mate-info… raman corijent mate-info…nu mai iau bataie… ori sunt eu prea mare, ori nu mai gaseste mama cu ce sa ma bata.
La 15 ani … raman iar corijent… dar ma apuc de graffiti… nu ma mai bate mama… ma bate politia…mai bine ma batea mama… astia habar nu au de bataie…
La 16 ani … prima relatie… si prima “relatie” … ma bate ta-su… tot mai bine batea mama.
La 17 ani plec pentru prima data in Franta… ma bat cu niste italieni… super… prima data cand am dat bataie… mai bine ii batea mama.
La 18 ani dau de permis… 1 de 2 ori … imi bag picioarele si nu ma mai duc.
La 19 ani imi gasesc un loc de munca platit… oficial… prima zi de salariu… imi iau bataie… de la politie… eram prea beat sa le dau actele.
La 20 de ani schimb 6 locuri de munca… mama incepe sa ma bata la cap… doare mai tare…
La 21 de ani …intru la facultate si imi iau permisul… primul accident… eram atat de jmecher incat ma opresc cu masina intr-un stalp… in fata sectiei de politie… repercusiuni… portbagaj botit… asa este si acum.
La 22 de ani imi iau masina… prima a fost o Dacia 1310…
La 23 de ani imi fac blog… descopar messenger… sunt acuzat ca sunt anal…fabet
La 24 de ani…tate… alcool… tate… munca… blog…tate…alcool…alcool…tate nu mai… de data asta… tate… alcool…

Cam asta a “este” viata mea vazuta prin ochii mei…

Pana la urmatoarele … tate sau sticle de … vin … la munca

Bafta,

Niciun comentariu: