Ceas

9 aprilie 2010

Am o gaura in tavan...


Buna,

Nu am nici cea mai “vaca” idee cum sa incep … dar fac o tentativa de incercare.


Daca ma cunosti personal si ne-am intalnit de cel putin 2 ori, nu cred ca am ratat ocazia sa iti relatez de vecinul meu… ala cu bormasina.
Locuiesc in apartamentul, proprietatea personala a lu' mama, de prin 90-91… pana prin 2000 a fost o liniste mormantala, exceptie faceau cazurile in care mama gatea… daca exista vreo femeie care nu zdrangane oale, ibrice, capace si caserole de plastic… o iau de nevasta... si 1-2 vecini care sustineau concerte de percutie la nevasta.

In anul de gratie 2000, a ajuns el, the one and only, spaima peretilor. Se muta asta, daca retin bine prin primavera… in vara… minune… incepe sa renoveze apartamentul… si pana in noiembrie termina.
2001… mai… renoveaza iar… termina… in noiembrie
2002… mai ….renoveaza odata…. Nu cred ca a mai terminat… bormasina se aude zilnic de 8 anisori, zi si noapte, iarna-primavara-vara-toamna.

Eu am o banuiala ca asta este designer de apartamente si le amenajeaza in functie de sezon… problema mea este ca e atat de lenes si de prost incat nu termina la timp si se apuca sa procreeze pentru “next season”, asa am auzit-o eu pe o disigner-ita ca vorbeste, ca vorba aia, daca nu futi niste englezisme in limba romana nu esti infipt in trend…

Se pare ca anul asta a fost in pana de inspiratie, de la revelion nu s-a auzit motor si burghiu de bormasina in contact cu peretele… pana ieri seara.

Dupa o sesiune de lipit afise prin diferite locatii din centrul vechi…(Bobo… am fost si la Deko dar erai pe scena :D)… ajung acasa, sa fi fost vreo 23:38 cand am intrat pe usa.
Frate-meu cu capu-nfipt intre casti… era mai mut ca o scrumbie, mama era cu ochii cat cepele si cu urechile in plin proces de atrofiere… vecinul meu Sfantul Dorel… ce facea?
Nu o sa iti vina sa crezi dar … dadea gauri, il las in bormasina lui, ma duc fac dus … dupa ce ma purific si ies din cada… simt ca imi picura ceva in cap… prinsesem si apa calda, am zis ca e aburul care picura.
Ma uit in sus si vad cum vine zgomotul spre mine… frumusete de burghiu de 20 incerca sa imi dezvirgineze tavanu… ma feresc… ma sterg… ies… ma imbrac si plec fuguta-fuguta la etajul 2 la vecinu.

Sun… sun… sun… fut un picior in usa… se opreste bormasina… vine minerul la usa… plin de var si de sudori (transpiratie, nu aia care sudeaza)…

“Ce dai ba nu stii sa suni?”

Ii adresez doua expresii foarte des uzitate in trafic, il iau de mana … il duc in baie… am vrut sa trag apa dupa el dar nu a intrat in closet… ma uit la ce “dezamenaja” el acolo.
Vad o gaura de toata frumusetea… stateam ca doi pescari aproape amatori la copca… si il intreb:

“Ce e, ba, asta?”
“Gaura”
“Crede-ma ca stiu… pot sa o vad si de la mine din baie”

Ne uitam mai ceva ca Basescu la Constitutie (cartea, nu fizicul lu Udrea) si sa vezi minune… mama ne privea de jos in sus… si il apela pe vecinu… in termeni automobilistici.

Gata… atat am putut azi… maine am antrenament, trasat tuse la teren… lipit afise… impartit flyere… mers la meci la Predators… somn

Duminica e meciul:



Pana data viitoare… cand imi astupa ala gaura… si sper sa o astupe mai bine decat a facut-o…

Bafta,

4 comentarii:

bobo spunea...

"Eu am o banuiala ca asta este designer de apartamente si le amenajeaza"...la el in apartament:)))
Adica se duce,ia apartamentul clientului,vine cu el la el in apartamanet ,il renoveaza si-l duce inapoi pe apartament in apartamentul clientului cu apartamentu`:)))))
Iti explic duminica mai pe larg ,:))
Incerc sa ajung!

Dan spunea...

Io cre' că vroia să renoveze apartamentul clientului la Cristi-n baie...

Dan spunea...

Auzi, află-mi şi mie cât mă costă să-mi renovez apartamentul la vecinul tău...

Cristian Roman spunea...

He he ... mai bine afli tu cat costa un Ap. la tine in bloc si ii fac eu mutarea :D