Ceas

15 aprilie 2010

Domnul IL…

Buna,



Asculta mai multe audio Muzica

Domnul IL…,nu Ialomita, ci Caragiale, s-a gandit sa imi mai dea un sut in cur si o palma dupa ceafa… se facea ca in dimineata serii de 14.04.2010, cam pe la orele 11:03 sa trebuiasca sa ajung la Facultatea de Constructii Bucuresti sectia Cai Ferate Drumuri Si Poduri, pentru ca sa intru in posesia diplomei de BAC… imi trebuie la dosarul de la Drept…
PROST eu sau PROASTA idee… ajung acolo… ma prezint la secretariat, unde imi expun inepta doleanta.
O tanti de vreo 50 de anisori si vreo 90 kg imi zambeste dojenitor si imi zice:
- Ia formularele astea (3 la numar), aici completezi datele tale, pagina 1, pe pagina 2 te duci la biblioteca facultatii in corpul B, dupa la biblioteca centrala in corpul A, si dupa la secretariatul central, cu pagina asta … te duci la blocul C unde trebuie sa iti puna stampila pentru camin, cantina si pentru cheltuieli

Zis si facut, imi iau inventia tecnicii (foile) si ma indrept spre biblioteca facultatii, 20 min pana ma cauta in anal…ele bibliotecii… dupa incepe fluviul de intrebari, da tu nu ai dat pe la biblioteca… nu ai nici carnet… nu ai nici legitimatie.
Raspunsurile au curs ca un parau de munte, Sunt alergic la carti si in special la soareci de biblioteca, am carnet dar nu am venit sa il iau… de legitimatie … habar nu am.
Imi pune viza, si o semnatura de oligofren si ma duc ata la biblioteca centrala.
Aci, o tanti care citea Libertatea… imi zice sa astept ca sa termine articolul … astept…
Dupa 15 min se ridica si imi zice cu glas cristalin de drujba alimentata cu amestec de apa si benzina… “Tot aici esti?” … pai stiti ca eu am nevoie de stampila si semnatura ca sa….
“Ce imi pasa mie… Hai sa iti dau, ce mi-ai cerut”….
Asa ajung la semnaturile pentru cazare si bla bla… unde un nene ma intampina prietenos, Ia un loc…moment in care m-am relaxat TOTAL
Iese si se intoarce dupa 45 de minute… imi amortisera “fesurile” si ma durea spatele …si asta imi zice plin de draci:
“De ce nu zici ma ca esti din Bucuresti?... ma pui acum sa caut in dosarele alea”.
“Pai, stiti, scrie in boletin”
“Auzi, esti impertinent acum, ma inveti tu, acum, sa citesc”

Dupa o predica parinteasca imi iau boletinul, foaia si fizicul de la el din birou si ma duc iar la tanti aia de 90 Kg in viu… unde aflu veste cea mare… stii ti-am dat formularele gresite… astea sunt alea bune… acum tre sa te duci iar sa iei semnaturi

Si o iau, iarasi, din nou si inca o data de la cap…durata pentru ca sa intru in posesia diplomei… aproape 4 ani… mai faceam odata liceul

Si vorba aia de dimineata am vorbit cu un om, Bobo, care mi-a zis: Las-o, in mortii ei, acolo… a mea e pe la Craiova…

Cam asa am capatat o noua fobie… frica de functionari…si tot asa Domnul I.L. Caragiale s-a gandit sa faca misto de mine…

Pana data viitoare…cand o sa va povestesc de cum am donat eu sange si cat de marcanta este experienta…

Bafta

2 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

O, da... numai ca eu am fost rasplatita pentru toate aceste momente de nervi. Un scaun, satul de fundul de 90 kg al unei doamne din asta, a cedat chiar in fata mea... am ras cu lacrimi :))

Cristian Roman spunea...

:))... Tind sa cred ca si asta era patita, dar itre timp si-a achizitionat un scaun din fier forjat... :D