Ceas

20 aprilie 2010

K.O....

Buna,

Cam asta e starea pe care o am acum...



Asculta mai multe audio Muzica


Cine fumeaza stie ca daca fumezi o anumita marca de tigari, in momentul in care fumezi o alta tigara, simti diferenta, si te ia cu vertij si stari de sevraj si alte cacaturi.

Dar ce se intampla in cazul in are treci de la Marlboro Rosu lung, fumat fara filtru, la o tigara mentolata?

De curand am intrat in posesia unui PALL MALL, mentolat… catalogate ca si tigari usoare… pe dracu.
Dupa primul fum eram ca drogatii aia care au gresit doza, in plus, cu o fractiune de micron… ma sprijineam de perete, si ma prelingeam mai ceva ca apa pe un perete.
Mi-a strafulgerat imaginea lui Goe… acum stau si ma gandesc… de unde dracu iau eu niste magiun… si unde si-a lasat Caragiale sosonii?

Sunt usor, euforic si foarte haotic in miscari… ce dracu baga astia in tigarile mentolate? Mi-am dat seama ca mentholul ala este in tutun, nu in filtru, asa cum am crezut de la prima aparitie a tigarii acesteia muntante.

Si am si o intrebare: De ce alege cineva sa fumeze tigari mentolate sau cu alta aroma?
Oricum, dupa, mana si gura iti miros a potential necrofag.

Mersi de audienta… asta suna a Dan Diaconescu sau a Madalin Ionescu…

Pana data viitoare…

Bafta,

2 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

Salut! Astazi sunt Puck, acel personaj enervant si incurca-lume care vrea sa-ti zica ca s-a lasat de fumat de 3 luni... Si e atat de fain :)))

Cristian Roman spunea...

Si eu imi pripun asta dar in momentul in care o sa am o motivatie serioasa.
Momentan le-a redus prin prisma faptului ca nu imi dau astia voie sa fumez la antrenament, niste nenorociti :)).