Ceas

26 aprilie 2010

D'asta nu am ajuns manelist....

Buna,


Fiecare a avut copilaria marcata de cateva melodii…
Astea sunt cateva din cele care mi-au distrus viitorul de manelist…


Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica

Ar mai fi dar am un scurt circuit care imi afecteaza capacitatea neuronului…

Pana data viitoare… “Nu ne mai trageti pe dreapta”

2 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

O da! as mai putea adauga Mafia - Poveste fara sfarsit si Romania; Pasarea Colibri - Pisica neagra. Ce vremuri... Eh, ma simt batrana dar fericita :)

Cristian Roman spunea...

ti-am zis ca nu sunt toate... ca na si eu sunt batrior... si incep sa ma senilizez