Ceas

26 aprilie 2010

Sunt erotizat...

Buna,

Sunt traumatizat… am visat aseara… erotic… si m-am trezit plin de sudori (stiu e ancestrala gluma asta).


Asculta mai multe audio Muzica


Ba, se facea ca eram in cel mai romantic loc cu putinta… eram la coada la shaorma…
Cand deodata, brusc si inopinat… se apropie de mine printesa Dristorului, imparateasa shaormelor, regina berii la PET (un pechinez, un ciuaua), teroarea coafezelor si oripilatoarea manichiuristelor… mai avea titluri dar nu le afisase pe toate in aseara…
Era o Ileana Cosanzeana cum nu ai vazut … nici in filmele de groaza… avea un organism atat de suav si de placut privirii, incat am simtit ca imi tasneste sangele din ochi.
Era echipata intr-un treling de licra… mulat, ca tre sa se vada formele de spuma poliuretanica… pantofi cu toc si sosetii albe… ca sa se vada ca e spalata pe picioare.
S-a strecurat pe langa mine, asta numai dupa ce mi-a cerut voie si ulterior scuze, ca printr-un singur gest m-a mulat pe tejgheaua de shaormarie. Tot asa a mai devansat inca 2 persoane…
Vanzaretul o intreaba ce doreste … si ea incepe:
- 2 shaorma mari de vita, cu mult usturoi si ceapa, fara maioneza, cu multi cartofi si foarte picanta
- 3 cola una sa fie dietetica…
- Vreau si un iaurt
Asta o intreaba usor perturbat: aici sau la pachet
- Aici, ba, ca pentru la pachet iti zic acum, ca trebuie sa manance si iubitul meu…

M-a busit rasu… m-au luat crampele musculare… mi-am bagat piciorul si am plecat… convins ca daca asta ia si acasa nu mai apuc nimic.

Si uite asa am ajuns eu sa mananc ca iepurii: salata… si conform bancului… daca fute ca un iepure sa manance ca un iepure…
La mine s-ar aplica in sens invers…

Pana data viitoare … stau ascuns de shaormatoare…

Bafta,

Niciun comentariu: