Ceas

22 aprilie 2010

Scurt ... circuit... menta....l

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica


“Nu stiu altii cum sunt...” dar eu cand ma apuc sa gandesc … am tot felu' de idei tampite.
Pai sa iti exemplific:
Manelismul... il avem in sange, asta ne demonstreaza si istoria... ma rog nu chiar istoria, mai mult conducatorii nostri:

Barbat 1277 sau 1279-1290: am o banuiala ca asta era transexuat scuze transexual
Mircea cel Batran 1386-1418 -> Adrian Minune … diferenta? 592 ani
Radu cel Frumos 1462-1473 -> Romeo Fantastik … 537
Radu de la Afumati 22 ian – 24 ian 1522 -> Stefan de la Barbulesti …488
Vlad Inecatul 1530- 1532- aici nu am gasit corespondent… dar imi pare comic faptul ca asa era numit din timpul vietii... partea interesanta?... a murit inecat... si el si calul
Serban de la Izvorani iun.- 19 iul 1539 -> Adi de la Valcea …471
Patrascu cel Bun 1554- 1557 -> Copilul de Aur… 453
Mihai Viteazul 1593-1600 -> Vali Vijelie … 410
Stefan cel Mare (ulterior “si Sfant”) 1433-1504... asta imi pare manelistul exhaustiv (:D) ... pai dupa ce ca avea 1,5 m, calare, a mai si futut si omorat la oameni... si s-a auto-(moto-velo)proclamat “si Sfant”.
Deci prin urmare astia suntem, cu astia defilam...

Acum nu ca vreau sa ma laud dar numele meu de familie “Roman”, se pare ca este denumirea armatei ce il insotea pe Arhiepiscopul de Rouen... armata ce in perioada 1230-1240 i-a insotit pe iezuiti prin partile astea de Europa, unde bineinteles ca exista posibilitatea sa se fi produs vreo copulare intre armata si vreo Fata Morgana sau vreo Printesa a Ardealului.

Pana data viitoare... “Daca nu ne aplauda nimeni... macar sa ne aplaudam singuri... ce pula mea”

Bafta,

2 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

Am niste aplauze daca vrei!

Cristian Roman spunea...

sa fie in surdina... ca abia s-au culcat piticii :P