Ceas

7 aprilie 2010

Conflict intre generatii...


Buna,

Am auzit de curand melodia asta…



Pe langa lucrurile de un interes cel putin cosmic, nu ca as vrea sa spun ca sunt praf… de stele, pe care le spun artistii intergalactici, dar ce spun eu intergalactici ca sunt cunoscuti pana si la Clejani, acestia au reusit sa transpuna in versuri chintesenta coeziunii la nivelul subconstientului orcarui “manelica”.
Dupa ce am ascultat foarte atent muzica care (sunt sigur ca era o virgula pe aici, dar am pierdut-o sau au furat-o etnicii) pe alocuri (toata) are influente indiene, am ascultat si vocile de privighetori, urmarite de rachete sol-aer cu senzor termic, ale celor doua mirabolante hartiste ale meleagurilor mioritice.
Am concluzionat, ca sa ajungi de la Zavaidoc, Faramita Lambru, Romica Puceanu pana la astia de rag in zilele noastre, nu este nevoie de mari eforturi ci doar de usoare conflicte de tranzit intestinal si de multe laxative.
Dar una peste alta … au si ei dreptate… asta se cere asta cant, ca daca imi cerea sa pun pe muzica lautareasca versurile lui Bacovia… le adaptam … ca nu e problema.
Unde mai pui ca exemplifica conflictul intre generatii… si mai presus de toate … luptele de clasa ce se duc in sufletelul gingas al celor doua, una vrea sa ajunga sa danseze in club (aspiratia suprema in 2010), pe cand “cealalanta” se plange de pierderea traditiei.
Una peste alta am facut o selectie… si e de apreciat ca am uzat pixul si tastatura ca sa reproduc boratura asta.

“Vreau sa aud DJ (nu este Dolj) si beat-uri
Sa dansez pe Greatest Hit-uri (cum a adaptat ea limba engleza)
Si pe muzici tonice (aici sunt ratacit)
Cat mai electronice (ii recomand cu multa caldura un cantar electronic)”

Pana data Aviatoare… cand poate scapa “industria muzicala” de parasute….


Bafta,

Niciun comentariu: