Ceas

2 aprilie 2010

Saptamana Patimilor… mele.

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica


Dupa ce am avut tot felul de intamplari saptamana asta, se pare ca se termina tot asa de apoteotic.
Dupa imputititii de Luni, mai multe isterice marti, miercuri a fost mai lejer, poate si pentru ca nu imi aduc aminte ce am patit, Joi greva p… RATB… astazi Vineri sper sa fie ultima intamplare care sa imi deruteze neuronul ala mic, sfrijit si bolnav .

O sa numim intamplarea de azi SFANTUL DUS.

Se facea, ca in fiecare dimineata, ca vreau sa fac dus… prost obicei… azi cel putin.
Pe la “orele” 7:45 ma indrept cu pasi lenti spre baie… sa fac dus… ca in fiecare dimineata dau drumu' la apa si plec sa imi beau cafeaua, nu curge niciodata, dar niciodata, apa calda din prima.
Dupa vreo 10 minute de cafelit, ma duc sa fac dus… nu mai verific daca e calda … si intru direct.
PROST.
Degetele de la picioare se invinetesc, pilozitatea corporala se zbarleste mai ceva ca parul de pe spinarea unui lup la o “intrunire” intre haite, ochisorii mei albastri capata o tenta de rosu datorata venelor sparte instantaneu.
Am zis ca daca tot m-am udat … asta e … sa purcedem…
Parul din cap care initial avea o lungime de 22 de cm, pe masuratelea, s-a redus la 15… “cucu” nu mai era “cuc”, pielea imi arata ca cea a unei gaini proaspat iesite de la salonul de infrumusetare, eram mai mov ca o vanata.
Cu toate astea… trebuia sa o fac… dar stupoare… gelul de dus nu facea spume, samponul nu samponea… si ca tacamul sa fie complet… se opreste si apa.
Pai bine ma, dupa ce ca ma rog sa dea Sfantul Duh sa vine o urma de apa calda, se mai si opreste?
Si uite asa, stateam eu ca Mos Craciun, cu paru' plin de sampon, si in genunchi si ma rugam la Sfantu' RADET… ca am constatat ca Sfantul Duh nu se ocupa cu treburi lumesti, Tatal e plecat sa il unga pe Mielul lui Dumnezeu, si sa il puna la protap pentru ca noi muritorii sa sarbatorim peste 3 zile ca asta e mai ceva ca Duncan MacLeod...
Intr-un final am apelat la rezerva de apa plata a familiei si am reusit sa ma limpezesc si sa ma curatesc de pacate.

Si uite asa astept eu cu nerabdare… Pastele mamii lor de tarani care inca traiesc sub ocupatie comunista.

Pana data viitoare … cand o sa iti scriu cum Biserica Ortodoxa admite subtil teoria lui Darwin…

Bafta

Niciun comentariu: